dilluns, 18 de novembre del 2013

TANCAMENT DE RTVV

Quan m'he assabentat de notícia ha hagut de llegir-la tres vegades: no m'ho podia creure. Després he posat Canal 9 i he escoltat i vist els treballadors com, amb cares de tristesa i fins i tot d'impotència, explicaven la situació. Aleshores me n'he adonat que anava de debò.

Estic encara amb una sensació estranya: no m'ho acabe de creure. Pense que potser el govern de la Cv ha llançat un "embit sense cartes" per veure que passa. Em sembla que comencen a veure's perdut i no volen anar-se'n sense deixar la seua "empremta": volen "morir matant".

Però el fet també m'ha fet reflexionar i pense que nosaltres d'alguna forma també em deixat morir la RTVV. No ens hem cansat de dir que era molt dolenta i que era un pamflet del PP; i, moltes vegades hem oblidat que era la nostra, que el que calia era recuperar-la i no oblidar-la. En RTVV hi ha gent molt vàlida i molt professional que potser no l'ha deixat fer la seua feina en condicions.Fins i tot he llegit alguns comentaris que m'han semblat injustos: "total amb la merda de televisió que tenim tampoc perdem res", "Amb la poca audiència que tenia...". És com si el govern (porta camí de fer-ho) destrossara la sanitat pública i l'escola pública i com ja ningú o molt poca gent l'usa la solució fos tancar-la. (Bo! tampoc vull donar idees...)

En definitiva, crec que ara és el moment de, en primer lloc, salvar "la nostra" RTVV i després lluitar per aconseguir aquella RTVV que ens il·lusionà tant quan va nàixer.

Per suposat, TOT EL MEU SUPORT A LA GENT QUE TREBALLA A RTVV 

Joan V. Navarro

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada