dissabte, 4 d’octubre del 2014

SÓC UN MEDIOCRE



Sí, sóc un mediocre perquè...
Treballe de professor de secundària interí: no he aprovat les oposicions.
Faig esport, però sóc un "paquete" en l'esport.
M'agrada la literatura i escric, però no escric res extraordinari.
M'agrada la fotografia, però faig fotos molt "normaletes".
Ara bé...
M'agrada molt el meu treball i procure que els meus alumnes aprenguen i disfruten tant com jo en les classes. A més, no estic disposat al fet que quatre o cinc "companys" (en ocasions amb molta prepotència) decidesquen "si sóc o no apte per fer classes", per tant mai més em presentaré a unes oposicions.
Quan faig esport el normal per mi és perdre, però gaudesc d'allò més practicant-lo, això vol dir que si per guanyar cal "sacrifici" amb mi que no conten.
M'ho passe molt bé escrivint. No sé si algú li agrada el que escric ( espere que sí), perquè sempre escrivim pensant en qui et puga llegir; però sobretot gaudesc molt del procés de creació.
M'agrada la fotografia i em sembla que com a fotògraf no sóc res de l'altre món, però tampoc vull ser el millor, estic bé així: passant-m'ho bé amb les fotos.
Això sí...
A més de tot això, puc gaudir de la meua vida amb una família i uns amics MERAVELLOSOS, que si dedicara més temps a ser millor en les altres coses que he esmentat, no podria gaudir tant.
En definitiva, sóc feliç amb el que faig i no em preocupa, ni VULL, ser el millor en res si això significa renunciar a coses importants per a mi. No sé si estic equivocat, però és la meua forma de veure la vida.
Així que...
M'ENCANTA SER UN MEDIOCRE
Joan V. Navarro Bargues
Imatge: Londres-Agost(2008). Joan V. Navarro Bargues

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada